logo elf
logo PK
Główna / FAQ

FAQ

 

W jaki sposób mogę zalogować się na platformie?

Każdy student Politechniki Krakowskiej posiada założone konto uczestnika platformy modle i jest uprawniony do korzystania z jej zasobów. Aby uzyskać dostęp do platformy należy zalogować się używając następujących identyfikatorów:
  • login: NR ALBUMU – jest to numer który jednoznacznie identyfikuje studenta w systemach informatycznych Politechniki Krakowskiej. Numer ten posiadają Państwo w indeksie lub na legitymacji studenckiej. Numer ten należy wprowadzić jako login bez ewentualnych cyfr ZERO poprzedzających właściwy numer, np. dla nr 000001 jako login należy podać: 1
  • hasło: NR PESEL – 11 cyfr
 

Co mam zrobić jak nie mogę się zalogować?

Proszę sprawdzić czy wpisywane dane są poprawne:
  • login: NR ALBUMU – jest to numer który jednoznacznie identyfikuje studenta w systemach informatycznych Politechniki Krakowskiej. Numer ten posiadają Państwo w indeksie lub na legitymacji studenckiej. Numer ten należy wprowadzić jako login.
    W przypadku studentów I roku należy wpisać numer albumu z zerami przed numerem. W innym wypadku bez zer na początku.
  • hasło: NR PESEL – 11 cyfr
Gdy wpisywane dane są poprawne proszę użyć formularza odzyskiwania hasła dostępnego pod adresem:
 
Gdy tam uzyskamy informację o braku loginu/konta proszę użyć formularza kontaktowego podając informację o braku konta. Proszę również podać swoje imię i nazwisko oraz obowiązkowo numer albumu.
 

Jak odzyskać zapomniane hasło?

Aby odzyskać zapomniane hasło proszę użyć formularza znajdującego się pod adresem:
 

Co mam zrobić w przypadku gdy na platformie nie ma mojego adresu email i nie mogę go również dopisać?

Proszę opisać sytuację używając formularza kontaktowego:
 
Proszę w formularzu opisać sytuację, podać imię, nazwisko, numer albumu oraz adres email jaki ma być dopisany do konta.
 

Co mam zrobić jak nie mogę zapisać się na kurs?

W tej sprawie należy się kontaktować z prowadzącym dany kurs. Zazwyczaj na dany kurs można zapisywać się przez określony czas, dodatkowo kursy mogą być zabezpieczane unikatowym kluczem.
 

Jak skontaktować się z administratorem platformy?

Z administratorami platformy można się kontaktować przez formularz:

Jak zgłosić błąd na platformie?

Wszystkie błędy dotyczące funkcjonowania platformy proszę zgłaszać przez formularz:
 
Proszę zawsze szczegółowo opisać występujący błąd podając również link do strony na której on występuje. Dodatkowo proszę zawsze dopisywać jakiej przeglądarki Państwo używają.
 

W jaki sposób można założyć konto prowadzącego?

Aby zarejestrować się w systemie jako autor kursów należy wypełnić poniższy formularz.
Gdy te formalności zostaną dopełnione będą Państwo wpisani na listę autorów kursów.
 

W jaki sposób założyć kurs?

Aby założyć kurs należy posiadać konto prowadzącego na platformie ELF.
Następnie należy wypełnić poniższy formularz:
 
W polu dodatkowe informacje należy podać lokalizację kursu, jeśli nie istnieje podkategoria w której chcą Państwo umieścić kurs - zostanie ona utworzona.
Ze względu na automatyzację procesu zakładania kursów wszelkie dodatkowe informacje poza lokalizacją kursu dopisane do powyższego pola będą ignorowane.
W przypadku braku poprawnej informacji o lokalizacji kursu, prośba o założenie kursu będzie odrzucona.
 

Co się stało z kursami po zakończeniu roku akademickiego?

Na koniec semestru akademickiego wszystkie kursy zostają przeniesione do archiwum.
W przypadku chęci dalszego prowadzenia kursu należy wypełnić formularz o założenie nowego kursu (dostępny pod adresem: http://elf.pk.edu.pl/course/request.php) następnie do tak nowo utworzonego kursu należy wgrać kopię starego kursu (limit wielkości pliku kopii to 1GB). W przypadku dużych problemów z przywracaniem kopii proszę o kontakt z administratorem.
 

Jak odzyskać zarchiwizowany kurs?

W przypadku chęci dalszego prowadzenia kursu należy wypełnić formularz o założenie nowego kursu (dostępny pod adresem: http://elf.pk.edu.pl/course/request.php) na stępnie do tak nowo utworzonego kursu należy wgrać kopię starego kursu (limit wielkości pliku kopi to 1GB). W przypadku dużych problemów z przywracaniem kopii proszę o kontakt z administratorem.
 

Ile czasu trwa zatwierdzanie kursu?

W praktyce kursy są zakładane tego samego lub następnego dnia od zgłoszenia. Może jednak się zdarzyć iż kurs będzie założony do 4 dni roboczych.
 

Co w przypadku braku kategorii kursów?

W przypadku braku kategorii kursów tuż przy zakładaniu należy podać nie istniejącą kategorię kursu - przy tworzeniu kursu zostanie również utworzona brakująca kategoria.
 



     
ostatnia modyfikacja: 11.10.2011 r. 38601 odsłon